سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آبرویت نریخته ماند تا خواهش آن را بچکاند ، پس بنگر که آن را نزد که مى‏ریزى . [نهج البلاغه]
 
شنبه 93 آبان 3 , ساعت 4:39 عصر

 

بسمه تعالی

بیانیه در محکومیت صدور حکم اعدام شیخ نمر روحانی برجسته شیعه

ولا تحسبن الله غافلا عما یعمل الظالمون إنما یؤخرهم لیوم تشخص فیه الأبصار

در دنیای امروز که انسانیت از سرچشمه انقلاب اسلامی ایران به درخت تنومندی تبدیل شده و بیدارگری اسلامی و انسانی را در سرتاسر جهان احیا کرده و نور امید و آزادگی را در دل مستضعفین و آزادیخواهان جهان دمیده است. زمامداران برخی کشورهای اسلامی و در راس آنها آل سعود در راستای اهداف امنیتی دشمنان اسلام و مسلمین در سرزمین های اسلامی با حرکتهای نا بخردانه و ضد انسانی فتنه انگیزی میکنند و پازل دشمنان قسم خورده اسلام و انسانیت را تکمیل می کنند.

این بار نیز حکام سر سپرده عربستان برای شخصیت دینی و دردمند و آمر به معروف و ناهی از منکر آیت الله شیخ نمر روحانی برجسته شیعه عربستانی با شیوه های قرون وسطایی و ضد اسلامی حکم اعدام صادر کردند و با این حکم ظالمانه به جنگ علیه وحدت مسلمانان در جهان بویژه در منطقه الشرقیه شبه جزیره عربستان ادامه میدهند و برای متوقف کردن احاکم غیر انسانی خود برای این عالم برجسته شیعه و سایر آزادیخواهان دربند آل سعود که جز خیر ملتها را نمیخواهند به هیچ یک از درخواستهای بین المللی و حقوقی توجهی نمیکنند و همچنان ندای حق خواهی و حق گویی را که از حنجره علمای به حق اسلام شنیده میشود با رفتار خشونت آمیز خود خاموش می کنند و با سرکوب و اختناق می خواهند پایه های لرزان رژیم خانوادگی هزار فامیل  را حفظ کنند. اینگونه اعمال و رفتار که صراحتاً مغایر با قوانین اسلامی، انسانی و بین المللی می باشد جز گام نهادن در مسیر سلاطین و زمامداران ظالم و مستبد که همانا عاقبت تباهی و اضمحلال را به دنبال خود دارد پایان دارد.

یریدون لیطفئوا نور الله بأفواههم و الله متم نوره و لوکره الکافرون ( میخواهند نور خدا را با سخنان خویش خاموش کنند و حال آنکه خداوند کمال بخش نور خویش است ولو آنکه کافران ناخوش داشته باشند.)


(( والسلام علی من اتبع الهدی ))

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ